Ajutor

Am creat o lista cu intrebari si raspunsuri frecvente. Daca nu gasiti raspunsul la intrebarea dumneavoastra, va rugam sa nu ezitati sa ne contactati telefonic, prin email sau prin intermediul forumului de feedback.

Raspuns:

Doar daca va fi nevoie, va rugam sa acordati aproximativ 120 de minute pana primiti telefonul nostru. Daca dupa cele 120 minute, nu ati fost contactat sau nu ati primit un mail de confirmare a comenzii, ne puteti contacta pe email la office [at] rca-auto [punct] ro sau telefonic iar un membru al echipei de comenzi va verifica prioritar comanda dumneavoastra.

Raspuns:

Programul nostru de lucru este de luni pana vineri, in intervalul 9:00-17:00 insa comenzile online pot fi inregistrate 24/24, 7 zile din 7.

Raspuns:

Politele de asigurare se livreaza in medie in aproximativ 3-5 zile lucratoare, oriunde in Romania, in sistem postal prioritar prin Posta Romana, direct in cutia postala, insa doar dupa ce s-a facut confirmarea telefonica si plata a fost validata. In cazuri exceptionale, livrarea poate depasii intervalul estimat (vreme defavorabila, probleme logistice ale curierului ...). Zilele nelucratoare sau sarbatorile legale vor mari timpul de tranzit. Optional se poate opta pentru livrare in sistem de curierar rapid.

Raspuns:

Livrarea politelor de asigurare se face GRATUIT in sistem postal prioritar prin Posta Romana.

In cazul in care optezi pentru livrarea prin curier vei fi nevoit sa platesti costul de transport. Acesta este de 8,33 lei pentru Bucuresti sau 11,30 lei pentru orice alta localitate, in raza de acoperire a FanCourier.

Raspuns:

Politele de asigurare comandate se pot achita online cu cardul, cu ordin de plata sau cash.

Raspuns:

Politele de asigurare in format electronic pdf vor fi expediate initial pe mail, dupa validarea platii. Vor putea fi astfel printate pe orice coala A4 sau salvate in telefonul mobil si folosite ca atare pe teritoriul Romaniei. 

Raspuns:

Anularea unei comenzi se poate face prin trimiterea unui email la office [at] rca-auto [punct] ro sau telefonic. Pentru o mai usoare identificare va rugam sa ne comunicati numarul comenzii dumnevoastra. Se pot anula doar comenzi pentru care nu s-a emis polita de asigurare aferenta.

Raspuns:

Politele de asigurare se emit doar conform datelor din certificatul de inmatriculare sau din cartea autoturismului. Politele emise cu alte date sunt nevalide si nu isi isi vor face efectul, in cazul unei daune!

Raspuns:

NU. Legislatia actuala nu permite incheierea unei polite de asigurare pentru autoturismele inmatriculate in alte state ale Uniunii Europene.

Raspuns:

In cazul in care proprietarul nu detine un permis de conducere atunci data permisului se va considera data curenta.

Raspuns:

Politele de asigurare se pot incheia pe o perioada de 3-6-12 luni.

Raspuns:

Pentru incheierea politelor de asigurare RCA in vederea inmatriculari va trebui ca vehiculul pentru care se solicita o astfel de polita sa fie deja inscris la Directia Taxe si Impozite Locale (DITL) de care apartine noul proprietar/asigurat. In caz contrar, polita RCA nu este valabila.

Calculeaza R.C.A.